Vi har en orienteringsdragt og en overtræksdragt.

Begge dragter leveres af Trimtex.
ca. 1 gang årligt kan medlemmer i Snab købe klubtøjet direkte ved Trimtex. Der udsendes en mail med information og vejledning til alle medlemmer, når der er åbent for bestilling.

Ungdomsløbere der ønsker at leje en orienteringsdragt og/eller en overtræksjakke skal kontakte Ulrika Örnhagen Jørgensen.

Orienteringsdragten:

Man kan vælge forskellig størrelse på bluse og bukser.
Man kan vælge mellem lange og korte ærmer. Bukserne stopper under knæene. Desuden kan benskinner eller o-sokker bestilles.

Når vi bestiller mindst 10 dragter, koster den ca. 800 kr. Til voksne løbere (fra D/H 17) yder klubben et tilskud til dragten på 200 kr.

Alle ungdomsløbere op til 17 år, der har betalt kontingent, kan leje en orienteringsdragt. Lejen er 100 kr. pr. år og trækkes via løbskontoen i august for det pågældende kalender år.
Dragten må bruges til orienteringstræning og -konkurrence.

Ombytning sker gennem Ulrika, normalt 1 gang årligt.

Bliver en dragt væk eller ødelagt mere, end det kan forventes ved normalt brug, skal dragten erstattes.
Indenfor dragtens første år erstattes med 100%, derefter med 75%, 50% og 25%.

Ved udmeldelse skal en lejet dragt afleveres.

Overtræksdragten:

Der skal være mindst 10 bestillinger, før der købes et nyt parti. Priser januar 2015: Jakke 700 kr, bukser 550 kr.

Jakke og bukser kan bestilles i forskellig størrelse.

Ærme og benlængde kan bestilles 5 eller 10 cm længere eller kortere end standard.

Alle ungdomsløbere op til 23 år, der har betalt kontingent, kan leje en overtræksjakke.
Jakken forventes kun brugt i sammenhæng med træning eller stævner. Den må ikke bruges til løb i terræn. Lejen er 100 kr pr år og trækkes i august over løbskontoen for det pågældende kalender år.

Ombytning sker gennem Ulrika, normalt 1 gang årligt.

Bliver en jakke væk eller ødelagt mere, end det kan forventes ved normalt brug, skal jakken erstattes.
Indenfor jakkens første år erstattes med 100%, derefter med 75%, 50% og 25%.

Ved udmeldelse skal en lejet jakke afleveres.

Bemærk overtræksdragten vist til højre er ikke lavet med laser teknik, som de nye dragter.