Materialedepot, generalforsamling, hvad kommer i 2012
Det er snart lang tid siden at formanden har været ude med et nyhedsbrev, men heldigvis er den nye hjemmeside kommet godt i luften og der er mange flittige skribenter med gode indlæg.
Først lidt opsamling fra sidst, hvor jeg omtalte et møde den 5. april om stadions fremtid. Desværre er sagen stadigvæk uafklaret, og vi er fortsat i vente position. Vi har dog netop fået endelig bekræftet, at vi kan overtage toiletbygningen under den gl. måltavle som materialedepot. Det lyder umiddelbart usobert, men i virkeligheden så er det nok den nyeste og bedst i stand bygning på stadion. Frede stopper som materiale ansvarlig efter han i mange år omhyggeligt har passet vores materiale. Han har aldrig svigtet en funktionsleder, men har altid ydet høj service uanset om materialelisterne kom lidt sent eller var mangelfulde, så har Frede haft styr på hvad, der skal bruges. Det er meget glædeligt at Jens Liengaard har sagt ja til at være ansvarlig for vores materiel. Frede og Jens vil benytte flytningen til en overdragelse og det nye materialedepot vil være etableret i løbet af ca. 14 dage. Herefter vil posterne blive flyttet fra ishuset. Nøglen til låsen vil fortsat være den samme som til det gamle klubhus.
Den 29. oktober gør Ditte, Charlotte og Ulrika en ihærdig indsats for igen at få etableret en tradition med en ordentlig klubfest.
Udover de traditionelle vinter træningsløb, så er der den 5. november et heldagskursus for voksne, hvor der undervises på 3 niveauer, som et af de få tilbud for voksne, så benyt det unikke tilbud.
Den 7. februar holder vi generalforsamling, hvor jeg skal fremlægge den 10. beretning og især sportsligt bliver det lidt sjovere end min første beretning, hvor jeg kunne berette om 2 sølv medaljer i oldboys klassen og en nedrykning til 3 division. Nu kan jeg berette om 21 medaljer og sejr i første division for første gang i klubbens historie. Efter 10. år vil jeg opfordre jer til at starte overvejelserne om, hvem der skal være den næste formand, så vi kan få friske kræfter og ny inspiration, der kan fortsætte den fantastiske udvikling klubben har været igennem.
Peter og Lars har valgt ikke at genopstille, så her skal der findes friske kræfter. Peter startede med o-løb netop for 10 år siden i VKU projektet og har trukket et stort læs med at sikre en vel tilrettelagt træningsplan. Lars har fået gang i gentegning af vores kort efter Cowi grundmateriale og der er lavet plan for omlægning af de sidste kort. Til begge poster er det ikke så vigtigt med o-tekniks viden, da der er masser af dygtige medlemmer at trække på til det praktiske. Det er til gengæld vigtigt, at du har lyst til at gøre et stykke arbejde for klubben med at planlægge og koordinere arbejdet. Overvej om det ikke er din tur til at tage en tørn. Kan du forestille dig, vi kan holde momentum uden træning og kort?
Hvad kommer i 2012?
Snab har sagt ja til næste år at være med i DOF’s store Vision2015 satsning, hvor højdepunktet er en landsdækkende ”Find vej dag” den 28. april. Vi starter projektet den 10. januar med en klubaften, hvor vi har inviteret DOF’s konsulent Martin Hedal, som gennem en klub-o-meter analyse vil inspirere os til, hvordan Snab kan bruge Vision2015 til at videreudvikle Snab.
Næste år skal Snab lave 2 stævner. Den 10. juni laver vi Vejlestafet i Frederikshåb, som vi har lånt af Kolding. Den 9. september skal vi lave B-løb i Tirsbæk, hvor Erik er gået i gang med at tegne et helt nyt kort efter nyt Cowi grundmateriale. Kunne du tænke dig at være banelægger i en af disse spændende terræner, så meld tilbage.