Nu ruller anden etape af årets divisions-turnering snart af stablen, nemlig den

20. juni i Marbæk Plantage ved Esbjerg

Sidste gang vi var til Divisionsmatch, var det lige ved at blive lidt for spændende, og vi slog kun Kolding med ét lille bitte point... Det er jo godt med lidt tæt konkurrence, men skal vi ikke blive enige om, at vi lægger en del mere afstand denne gang? Det kan vi sagtens, hvis vi stiller med fuldt hold!

Uanset hvad, så bliver det en super fed dag:

• Der bliver tidtagning og rigtige starttider
  • Der bliver stemning og holdånd
  • Der bliver gode baner og fedt terræn
  • Og godt vejr

Men næsten bedst af alt: Indtil videre ser det ud som om, der også bliver stævneplads, og måske kan vi endda få lov til at slå os ned med klubteltet og OK-SNAB flaget. DET savner vi!
Hvis vi må for Corona reglerne, laver vi klubhygge med kaffe og kage efter løbet. Så pak hele familien og en madkurv og tag med til Vestkysten.
Læs hele indbydelsen på OK Esbjergs hjemmeside og tilmeld i O-service så hurtigt som muligt – og inden 10. juni (fristen er 11. juni, men Lone vil som altid gerne kunne sætte holdet dagen før).

Har du brug for hjælp til tilmelding, eller har du spørgsmål om baner, skygning osv., så