På onsdag er træningen igen fra klubhuset i Nørreskoven.

Mødetidspunkt: Ungdom/børn (og evt forældre) kl 17.15 og voksne møder kl 17.30 til en kort instruktion.

Mødested: v klubhuset, mødested 01 (klik på kortet ;o))

To af klubbens store junior-stjerner (den ene nykåret individuel jysk-fynsk mester) Axel og Eva ÖJ står for banelægningen.

Bagefter er der fællesspisning, hvor vi nok vil gøre lidt mere ud af betalingen, end vi plejer - der er for mange, der glemmer at betale, så det kniber med at spare penge op til pizzaerne ved sæsonafslutningen.

Siden sidst - og lidt til kalenderen:

I weekenden blev der afviklet jysk-fynske mesterskaber, og vi fik en lang række mestre både i lørdagens stafet og individuelt om søndagen. Vi er efterhånden en klub, der både er mange, har hyggelige onsdagstræninger for alle - og samtidig formår vi at have løbere af begge køn og i mange forskellige aldersklasser, der løber på et flot konkurrenceniveau.

DM-stafet: Tilmeldingsfristen er formelt på fredag, men vi er nødt til at sætte holdene torsdag, så i praksis skal I tilmelde jer senest torsdag ved 20-tiden.

Klubmesterskaber, til kalenderen: Det bliver søndag den 25 september og afvikles igen i år i forbindelse med et stævne i det fantastiske terræn ved Frederikshåb. Der løbes i en anden del af skoven end i 2021, køreafstanden er overskuelig, kortet nyt og tegnet af "vores" professionelle korttegner Gidiminas - og terrænet er superfedt. Der kommer snart en indbydelse.

Voksentræning: Fra onsdag den 7/9 vil der ved træningsløbene være ca 10 min's tekniktræning forudgået af en kort fællesinstruktion, inden de voksne slippes løs på banerne. I hører snarest mere herom